Pořadatelům akcí a vlastníkům stálých i mobilních LED obrazovek a DOOH ploch jakéhokoliv formátu nabízíme možnost připojení jejich zařízení do naší POOH reklamní sítě, což pro ně může znamenat zajímavý dodatečný příjem do rozpočtu jejich akce. Podmínkou je možnost zobrazení námi zajištěné placené reklamy na jejich akcích a instalacích jakéhokoliv zaměření.
“Out Of Home“
Reklama “mimo domov” zahrnuje venkovní (outdoor) i vnitřní (indoor) reklamu.
“Digital Out Of Home“
OOH reklama s využitím digitálního displeje.
“Programmatic Out Of Home“.
Způsob plánování a nákupu DOOH reklamy programaticky v on-line aukci.
„Programmatic is buying ads with computers instead of handshakes and emails.“
Zjednodušeně to znamená použití počítačů k nákupu digitální reklamy.
Je to způsob, jak automatizovat nákup digitálního reklamního prostoru a optimalizovat digitální kampaně z hlediska ceny, cílení a relevance jejich zobrazení.
Cílem je zvýšit efektivitu a transparentnost pro inzerenta i majitele reklamního prostoru.
Děje se tak prostřednictvím bleskových automatizovaných on-line aukcí v reálném čase za využití umělé inteligence a algoritmů strojového učení.
Platforma, která propojuje zadavatele reklamy s vlastníky DOOH reklamních zařízení za účelem možnosti programatického nákupu a prodeje DOOH reklamního prostoru.
Společnost, která obchodně a technologicky zajišťuje programatickou OOH reklamu na českém reklamním trhu.
Co získám?
Přístup k novému zdroji příjmu bez zvýšení vašich finančních nákladů.
Napojení na neustále rostoucí rozpočty online inzerentů a agentur.
Full-service v oblasti online prodeje reklamy a technického řešení připojení
Přístup k novému zdroji příjmu bez zvýšení vašich finančních nákladů.
Napojení na neustále rostoucí rozpočty online inzerentů a agentur.
Full-service v oblasti online prodeje reklamy a technického řešení připojení.
Napojíme vaši obrazovku do systému programatického nákupu on-line digitální reklamy.
Programmatic znamená automatizovaný nákup reklamy na principu aukce v reálném čase prostřednictvím počítačů.
Programmatic je způsob, jak automatizovat nákup digitálního reklamního prostoru a optimalizovat digitální kampaně z hlediska ceny, cílení a relevance jejich zobrazení.
Programmatic se děje prostřednictvím bleskových automatizovaných on-line aukcí v reálném čase za využití umělé inteligence a algoritmů strojového učení.
Programmatic existuje již od roku 2007 a stal se pro zadavatele on-line reklamy standardem.