Stejně jako inzerujete v online prostředí přes nákupní platformy DSP,
můžete inzerovat i na digitálních billboardech a obrazovkách.
Vaše kampaně máte vždy plně pod kontrolou a veškerá data jsou
k dispozici v reálném čase.
Programatický nákup je největší inovací, která kdy vstoupila do světa Out-Of-Home reklamy.
Nabízí inzerentům možnosti, které dříve nebyly dostupné, a otevírá dveře k pokročilé omnichannel komunikaci značek.
Je zajištěno on-line kamerami s umělou inteligencí, které v reálném čase měří počet osob pohybujících se před obrazovkou.
Každý inzerent ví, za co platí a jaký bude mít reálný zásah ve své kampani.
Svou kampaň můžete okamžitě nasadit, upravit, pozastavit či optimalizovat v jejím průběhu.
Programatický nákup nabízí nespočet možností cílení své reklamy. Proto můžete být ve svých kampaních kreativní.
V reklamní síti Vision Thing využíváme globálně uznávaný model OTS (Opportunity to See), který v kombinaci s inteligentními měřícími senzory dokáže v reálném čase rozpoznat publikum při spuštění vaší reklamy.
Inteligentní kamery, splňující pravidla GDPR, měří počet osob pohybujících se před obrazovkou a data přenáší v reálném čase do nákupní platformy.
neboli Opportunity to See udává v reálném čase počet osob, které mají v daný okamžik příležitost reklamu vidět. Příslušné OTS je vždy multiplikátor počtu impresí každí jedno zobrazení.
je cena za 1000 zobrazení, v tomto případě cena za 1000 oslovených lidí, kteří byli reklamě vystaveni.