Přímým zadavatelům reklamy umožňujeme nákup DOOH reklamy programatickým způsobem
“Out Of Home“
Reklama “mimo domov” zahrnuje venkovní (outdoor) i vnitřní (indoor) reklamu.
“Digital Out Of Home“
OOH reklama s využitím digitálního displeje.
“Programmatic Out Of Home“.
Způsob plánování a nákupu DOOH reklamy programaticky v on-line aukci.
„Programmatic is buying ads with computers instead of handshakes and emails.“
Zjednodušeně to znamená použití počítačů k nákupu digitální reklamy.
Je to způsob, jak automatizovat nákup digitálního reklamního prostoru a optimalizovat digitální kampaně z hlediska ceny, cílení a relevance jejich zobrazení.
Cílem je zvýšit efektivitu a transparentnost pro inzerenta i majitele reklamního prostoru.
Děje se tak prostřednictvím bleskových automatizovaných on-line aukcí v reálném čase za využití umělé inteligence a algoritmů strojového učení.
Platforma, která propojuje zadavatele reklamy s vlastníky DOOH reklamních zařízení za účelem možnosti programatického nákupu a prodeje DOOH reklamního prostoru.
Společnost, která obchodně a technologicky zajišťuje programatickou DOOH reklamu na českém reklamním trhu.
Co získám?
Přístup k novému zdroji příjmu bez zvýšení vašich finančních nákladů.
Napojení na neustále rostoucí rozpočty online inzerentů a agentur.
Full-service v oblasti online prodeje reklamy a technického řešení připojení
Snížení Vašich nákladů na reklamu.
Zvýšení efektivity Vaší reklamy pomocí přesného cílení.
Transparentnost, měřitelnost, kontrolovatelnost.
1) Prověříme kompatibilitu Vašeho DOOH zařízení. K tomu od Vás budeme potřebovat pouze několik základních technických parametrů vaší DOOH obrazovky (typ, výrobce, modelové označení)
2) Připojíme Vás do Programmatiku. Prostřednictvím naší technologické platformy připojíme vaši obrazovku do on-line programatického ekosystému, který umožní inzerentům doslova z celého Světa okamžitý automatizovaný nákup reklamy na Vašich reklamních obrazovkách a Vám nabídne další. Do Vašeho stávajícího obchodního modelu a způsobu prodeje reklamy přitom ikterak nezasahujeme
3) Zajistíme Vám nové inzerenty. Váš doposud nevyužitý reklamní prostor aktivně ihned nabídneme všem nákupčím programatického mediálního prostoru, agenturám i přímým zadavatelům. Velikost nabízeného prostoru a jeho cenu určujete vy a můžete je kdykoliv měnit na základě Vašeho rozhodnutí. Sami vždy určujete, jaké reklamy mohou být u Vás zobrazeny, každá reklama bude vždy podléhat Vašemu schválení, bez něj nebude zobrazena.
4) Zajistíme Vám kompletní finanční vypořádání.Doručíme Vám zcela přesné statistiky evidující každé jednotlivé zobrazení veškerých reklam doručených z naší sítě za Vámi zvolené obbdobí (denně, týdně, měsíčně). Veškeré programaticky nakoupené reklamy za vás se zadavateli finančně vypořádáme.
Programmatic existuje již od roku 2007 a pro zadavatele on-line reklamy se stal díky svým výhodám nepostradatelným standardem. Díky VISION THING mohou nyní využívat výhod programatického nákupu také reklamní zadavatelé v České republice a na Slovensku.