Naše technologie

Programatický nákup a prodej

Naší specializací je programatický nákup – efektivní způsob, jak propojit OOH s online reklamním odvětvím. Disponujeme pokročilou technologií, která propojuje nákupní a prodejní strany přes obchodní platformy (DSP a SSP), které jsou celosvětově využívány k nákupu reklamního prostoru. Propojení je však jen začátek. Naše technologie programatického obchodování zvládá kompletní aukční model v reálném čase (RTB).

Platforma
Vision Thing

Vytvořili jsme platformu pro majitele obrazovek, která umožňuje snadnou správu celé sítě obrazovek včetně reklamních kampaní. Ovládání je velmi intuitivní, takže ho zvládne opravdu každý. Platformu jsme navrhli tak, aby uživatelé mohli vše spravovat na pár kliknutí. Kromě správy kampaní nabízí i reporting v reálném čase.

Vision Thing Audience Measurement

Využíváme nejpokročilejší senzory pro měření přesného zásahu v OOH prostředí v reálném čase. Toto měření umožňuje nový způsob prodeje outdoorové reklamy na principu, který je podobný online reklamě.

Používáme také světově uznávaný standard OTS (Opportunity to See), který v reálném čase uvádí počet osob, jež mají příležitost reklamu vidět. OTS slouží jako multiplikátor počtu impresí pro každé zobrazení.

Bezpečnost řešení:

• Neposkytuje video ani audio výstup, vše je zpracováváno lokálně.
• Zpracovává pouze malou část prostoru, odkud lze reklamu pohodlně sledovat.
• Technicky ani legislativně není možné sledovat unikátní návštěvníky.
• Naměřené hodnoty impresí neodpovídají počtu návštěvníků.
• Plně v souladu s GDPR.

Chcete vědět, jak připojit Vaší reklamní DOOH obrazovku do programatického ekosystému?