Jste pořadatel / promotér sportovních, společenských a kulturních akcí?

Pořadatelům koncertů, festivalů, veletrhů a výstav, kteří využívají na svých akcích LED / LCD obrazovky jakéhokoliv formátu nabízíme možnost dodatečného příjmu z prodeje  reklamy v rámci jejich eventu. Podmínkou je pouze obrazovka s možností zobrazení videoreklamy, internetové připojení a dostatečný počet návštěvníků.O zbytek se už postaráme!

otázka zní:

Co je to programmatic ?

Programmatic buying, jinak též Real Time Buying (RTA) je nejpokročilejší způsob nákupu a prodeje reklamy pomocí on- line aukčních systémů.
Obchodování zde probíhá pomocí bleskových automatizovaných on-line aukcí za použití počítačů (Ad serverů).
  • Ad serving = technologický proces automatizovaného nákupu a prodeje digitální reklamy.

  • RTB = Real Time Bidding =  Automatizovaná metoda on-line nákupu reklamy s možností cílení na konkrétní publikum. Nákup probíhá prostřednictvím aukce v reálném čase a zadavatel platí za zobrazení reklamy cílenému uživateli. Hlavní výhodou je, že reklamní sdělení zakoupené přes RTB má díky přesnému měření jeho dopadu a pokročilým možnostem časového i geolokačnícho cílení na vybrané skupiny lidí zpravidla vyšší efektivitu a zároveň umožňuje efektivně měřit výkon reklamy a sdělení udělat ještě kreativnější.

Majitelům digitálních reklamních ploch umožňuje prodej jejích volného reklamního prostoru pomocí RTB, tedy v reálném čase nejvyšší nabídce nebo prvnímu zájemci za předem stanovenou pevnou minimální cenu. Parametry aukce určuje vždy majitel reklamního prostoru.
  • Hlavními výhodami jsou: transperentnost, efektivita, flexibilita, jednoduchost, optimalizace a rychlost.

Programatický nákup používá dva oddělení Ad servery, jeden na straně poptávky (DSP) a druhý na straně nabídky (SSP) 
Ad serving zajišťují globální technologické platformy (Adform, Google DV360, ...)
  • DSP = Demand Side Platform = technologická platforma na straně poptávky. DSP server vyhodnocuje, zda je nabízená imprese vhodná pro některého z inzerentů, který má v této technologické platformě připravenou svoji reklamní kampaň.

  • SSP = Supply Side Platform = techologická platforma na straně nabídky. Zajišťuje prodej nabízených reklamních prostor na straně publishera, v našem případě majitele DOOH obrazovky. Celý proces se odehrává v řádu milisekund před zobrazením reklamy.

  • Programmatický nákup přináší do OOH reklamy revoluční změny. Zcela mění obchodní model, který je stejně jako v on-line reklamě založený na impresi jakožto základní obchodovatelné a statistické jednotce. Cena programatické OOH reklamy je tedy určována stejně jako u on-line reklamy pomocí parametrů CPT (Cost Per Thousand ) udávající cenu za tisíc impresí a OTS (Oportunity To See) udávající velikost audience, tedy počet osob s možností danou reklamu zhlédnout. Měření audience se provádí buď přímo  v reálném čase pomocí pokročilých computer vision sensorů s technologií strojového učení a UI nebo nepřímo pomocí  algoritmů využívajících agregovaná data ideálně z více nezávislých zdrojů, například počtu transakcí z obchodních pokladen,  změny skladových zásob, počtu prodaných vstupenek, IR detektorů pohybu nebo dat od mobilních operátorů. Měření audience výrazně zvyšuje efektivitu reklamních kampaní.

  • Programmatic v OOH umožňuje pomocí a audience transparentnost nákupu a tím efektivitu

  • Programmatic v OOH prostředí umožňuje inzerentům doručit sdělení ve správný čas na správné místo správným příjemcům.

  • Programmatic výrazně zjednodušuje proces nákupu a prodeje reklamy pro inzerenty i majitele reklamního prostoru.

  • „Programmatic is buying ads with computers instead of handshakes and emails.“

Co je VISION THING

  • První síť DOOH reklamních obrazovek s možností programatického nákupu venkovní a vnitřní OOH reklamy v Čechách a na Slovensku.

  • Platforma pro provozovatele a vlastníky DOOH obrazovek umožňující připojení jejich reklamních zařízení do programatického ekosystému.

Co získám?

Přístup k novému zdroji příjmu bez zvýšení vašich finančních nákladů.

Napojení na neustále rostoucí rozpočty online inzerentů a agentur.

Full-service v oblasti online prodeje reklamy a technického řešení připojení

S námi získáte:

Přístup k novému zdroji příjmu bez navýšení vašich finančních nákladů.

Okamžité napojení na neustále rostoucí rozpočty online inzerentů a agentur.

Full-service v oblasti online prodeje reklamy a technického řešení RTB reklamy.

Jak to funguje?

01

1) Prověříme kompatibilitu Vašeho DOOH zařízení.
K tomu od Vás budeme potřebovat pouze několik základních technických parametrů vaší DOOH obrazovky (typ, výrobce, modelové označení)

02

2) Připojíme Vás do Programmatiku.
Prostřednictvím naší technologie připojíme vaši obrazovku do on-line programatického ekosystému, který umožní inzerentům doslova z celého Světa okamžitý automatizovaný nákup reklamy na Vašich reklamních obrazovkách a Vám nabídne další. Do Vašeho stávajícího obchodního modelu a způsobu prodeje reklamy přitom ikterak nezasahujeme

03

3) Zajistíme Vám nové inzerenty. Váš doposud nevyužitý reklamní prostor aktivně ihned nabídneme všem nákupčím programatického mediálního prostoru, agenturám i přímým zadavatelům. Velikost nabízeného prostoru a jeho cenu určujete vy a můžete je kdykoliv  měnit na základě Vašeho rozhodnutí. Sami vždy určujete, jaké reklamy mohou být u Vás zobrazeny, každá reklama bude vždy podléhat Vašemu schválení, bez něj nebude zobrazena.

04

4) Zajistíme Vám kompletní finanční vypořádání.
Doručíme Vám zcela přesné statistiky evidující každé jednotlivé zobrazení veškerých reklam doručených z naší sítě za Vámi zvolené obbdobí (denně, týdně, měsíčně).
Veškeré programaticky nakoupené reklamy za vás se zadavateli finančně vypořádáme.

Programmatic existuje již od roku 2007 a pro zadavatele on-line reklamy se stal díky svým výhodám nepostradatelným standardem.
Díky VISION THING mohou nyní využívat výhod programatického nákupu také reklamní zadavatelé v České republice a na Slovensku.

Jak se připojit do naší programatické DOOH sítě?